18 // MALAYSIAN // Space to nag

Tuesday, October 18, 2011

Billie airrrrr

Assalamualaikum ..

Rumah aku ni kalau tengok bola memang bising. Ibu, Ayah and Adik just ruin my peace rest time =__= Though I have lock my doors but ........... ok, jerit jelah. Jerit jelaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh! Aku sokong Nongori Sombilan eh. Kampung abah den (whisper) Hiiiiiiiiiiiiiii :D

I damn craze for this man,

  
OR even this,
As soon as possible, dapat laaahhh ^^ Hahaha Yeahh, I use my own ASB saving. Macam sedih gila en? Macam papa kedana sangat en? Ayah teach me to be determine to obtain something that I wish. Elehhhh Ayah, saving akak pun cukup lah nak beli benda ni :P You just need to drive me there (berlagak) But just one thing ni je aku mintak and aku tahu aku memang tak mampu nak dapat by my own saving. So, aku merayu dengan Ayah macam orang gila.

Tunggu result kau macam mana   -Ayah

At least Ayah still show that he concern against me :D Im his one less daughter k ^^ Tihtihtih

No comments: