18 // MALAYSIAN // Space to nag

Tuesday, October 18, 2011

We gotta go our own way

Assalammualaikum :D

Barely one week aku tak datang sekolah. Tu pun dah kecoh -..- Belum one month lagi. Lekk Waa. Sebenarnya, mungkin aku akan mengucapkan selamat tinggal untuk Kuala Lumpur pada minggu hadapan. Yeeeee, MUNGKIN. Idk. Maksu aku tak boleh menanti untuk bawak aku tinggal bersamanya di Terengganu. Duduk bawah ketiak dia and apa nak mintak dan dapat. Im her favourite niece. Yoo PEACE :D

Lagipun kat sana sumpah aku cakap mewah gileeeeeeeewwww. Dah apa nak boleh dapat en. TAPI, aku taknak tinggalkan dia o,O Siapa? Alahhh yang buat aku hurt tu (menggelabah) Eeeeee, red bag lah! Ceh? Hmmm, my friends here :( We need each other while there's time. Next year kita dah 16. MUNGKIN some of us move to new school, SBP, Teknik, Vokasional, Sains, blablabla.... Then makes new friends out there. Bila masa lagi kita nak gila macam sekarang. Kan? Kan? Ok jerawat aku pecah T______________T Arghhh! Terpicit. Bye! Nak cuci kejap. Herghhhhhhhh!

No comments: