18 // MALAYSIAN // Space to nag

Friday, December 6, 2013

Abe-abe brothers oppas



New obsession,

Tatkala aku teringat balik, throwback kata omputeh, dulu dulu aku sedih  aku layan kpop. ha betul la tu and seingat aku obsesi kpop aku dulu start masa bulan disember gak, 2010 hahaha takdir kita sayangku exo, bertemu dibulan disember muahahahahaa

Ok diorang sangat awesome. Sepinak Super Junior gak, under SM Entertainment. Aku agak lambat setahun cz diorang debut last year. Ah ada aku kisah to those yang cakap aku lambat bluekkkk

Tapi memang, at least kpop doesnt hurt me. Tapi ingatlah wahai diri, jangan lupa Allah...

N to lovely readers, jangan ah terkejut pulak kpop madness serang aku ni. U guys shall know aku dulu pun memang kpoppers k. lai lai can check my older posts :p and berjaya gak impian aku nak lupa kpop jap demi spm hahahaha

Abe Luhan jangan ah se sexy sangat

No comments: