18 // MALAYSIAN // Space to nag

Friday, February 10, 2012

The great feelings of growing girls

Tweak tweak bonjour

Hi! Aku tak tahu kenapa teruja sangat nak update ni. Okay, congrats lah ye for babies WUPS cause each of us dah di taken the portion of our heart. hahahahahaha Dudes, I cant believe this like seriously? asdfghjkl qwertyuiop (ayat Putri) hahahahahahaha as I knew, among four of us kan yang paling paling paling kuat berlaki, ummmmm jatuh kepada diri ini yang selalu menggedik sebagai seorang adik. hahahahahaha kay dari tadi aku gelak macam sawan apa dah

Still macam asdfghjkl weh betul ke Putri story ni? She's in love? Then express dekat kiteorang!? Minah ni dah ah menggelabah suka sorok-sorok laki dia -.- Since dulu lagi. Konon nya, taste terlalu tinggi menggunung bagai Gunung Everest tu kan? Tak, aku rasa Himalaya je. Ehem then suddenly dia memuntahkan lavanya dengan kiteorang kerana perasaan sudah membuak-buak dekat crush dia tu. Ciss baru nak bagitahu. Foine~

Dan si Peah, bagaikan dirasuk saka si HR. hahahahaha "cakap dengan aku kau benci aku weh!" Emosial! hahahahahahahaha XD Ummm tapi aku rasa aku lagi emo kot tapi takde ah nak suruh bebenci ni. Mak aihh kang melalak. Kau lek Peah, that type of guy aku dah pernah crush dan perasaan nya tersangat lah sakit. A, kau baca ni! Huh -.- Tapi rasanya dia tak tahu blog ni wujud. so whateverrr A! Now, aku tahuuuuuuu kau nak bagi feedback kat aku tapi aku tak layan. Sebab? I dah ada Bony :( I love him a lot even tak declare. K mampus. Pandang-pandang aku dalam kelas, buat-buat terlanggar aku, text-text member aku sebab nak tanya aku move mana. Nampak sangat you care A. Still, aku buat bodoh. Sebab? Sila rujuk/baca balik statement atas. Lagipun, something fade. Senang nya Waa. Kejam jap

Ungku, aku tahu kau ber kuch kuch ho ta hai dekat Sains Selangor tu dengan Pahang kau -____- Kay sweet lah sampai aku macam terkadang fikir "eh macam mana if aku dengan first love aku tu macam kau dengan Pahang?" Dok satu asrama. Kay terima kasih selamat tinggal jelah untuk cinta 6 years ago ni. Dah macam cinta gua je. Btw Ungku mesti mesti mesti takkan tahu aku dok kutuk dia ni. And I bet she must be sleeping or studying in her dorm now. Hahaha so aku harap kau batuk sampai menangis lah bila aku kutuk kau ni. kahkahkah XD

The whole to be say is......., congrats fr us w the cinta form four. hahahahahaha Bukan senang bhai aku nak dengar four of us bercintan sampai macam ni sekali. Changing the story. Cause tiap kali expressing time, sad love story aku ah selalu keluar kan. Kay gula habis ah. Papehal aku tahu free time kita gather then story sesama. If not, aku pijak sorang-sorang nanti. hahahahaha nampaknya kita semua dah gatal nak berlaki. Eh gila sweet kita ni. Who cares? Darrrrr (tangan kat bahu mata naik atas) Jangan lupa study eh babies? Beat the SPM! Aku nak kita semua straight A's. Taknak ada 2B macam aku :( yang mencacatkan reputasi kita. hahahaha Muah kiri muah kanan :*

No comments: