18 // MALAYSIAN // Space to nag

Thursday, June 16, 2011

Just shut up

You know what, taktahu lah kenapa kan tapi disaster datang satu per satu. Aku pun dah naik pening, meluat, muntah. Bukan tak suka, bukan bala, cuma aku rasa dia kena pikir sendiri pakai akal. You wrong! but you act innocent. Aduhh, parah. Barai weh. Kepala otak aku pun semak. Sumpah tak benci, cuma...... ok, pikirlah pakai otak

And Ibu, you're so mean. I know you :) Feeling ni macam sehati sejiwa pulak. Haha! Well, mom-daughter best chemistry. Nak tegur tu serba salah kang dia salah anggap.

Heyy budak! You're unrespectful!

Woooh! Wooh! Perang dunia lah kan. Hidup ni pakai otak je, semua benda boleh jalan. 

Kau kalau hidup mulut jangan nak kurang ajar sangat eh. Jangan nak selfish sangat eh. Jangan nak bajet taiko sangat eh. Kau bukan hidup sorang je dekat dunia ni. Ni bengang ni. Siallah! Mulalah nak panggil Kiseop<33 Hell! Aku ni memang suka jkjk dengan orang tapi jk kau tak kena langsung dengan aku. Aku marah kau weh. Kau taktahu? Yelah! Aku tak cakap. Kau tu kecik. Kang menangis.

Ehh? Malam ni emo lebih. Memang memang. Aku ni rasa macam berkecamuk. Havoc! Time jantan2 tak guna tinggalkan aku dulu aku melalak kan? Ksekarang, lekk dah. Dulu aku macam sohai skip sekolah pergi jumpa bojan sampai kantoi, now aku dah ok kan. People change. Cuba kau pegang sikit prinsip ni tua! Ok, fr those old hag around me. Lalala~ Meluat weh meluat! Lantaklah aku. Sorry to say lah kan, tapi nowadays old hag pun fuck up kan. Kesiannnnn :-/ Kurang diajar bahasa aku ni.

Ditakdirkan kiri tu memang bala ke? Aku ibaratkan dia kiri. Every weekdays dia akan bagi bush dekat aku. Aku still pikir agama kau, agama aku. So aku lekkkk je. Weh KIRI, kau ni sampai bila? Cuba berdiri pakai kaki sendirilah. Kau ni disaster kecil. Jangan bagi aku naik darah. Nanti samasama susah. Kalau busuk sangat hati tu just let it. Aku taksuka kau monolog dalam hati benci aku, 4 mata say I love you. FUCK YOU!

Boleh tak I nak eksen jadi Cinderella kejap? Ok nanti someone like Seth ke, Kiseop ke, GJP ke or whoever lah kan amik I. Hmmmmm, eksen je tau. Eksen je :-(

No comments: