18 // MALAYSIAN // Space to nag

Tuesday, March 8, 2011

*150* Musim bizi

Readers ,

Sempena musim neh , aku nak amek feel exam. Well , I budak PMR. You tak tahu ke ? Mestilah busy kan. Busy giler and aku dah semakin penat tak cukup tidur *__* Takpe lah , tahun neh jeh.

' Waa , asal mata kau merah ? ' 
' Ngantuk dohhhhhhh '
' Seryes aku tak cukup tidur. Hmm , samelah aku '
' Wehhh , penat dohh TT___TT '

Rungutan aku serta chinguya chinguya seperjuangan. Of course lah penat kan. Mane ade orang succes yang bermula dari s-e-n-a-n-g. Orang bodoh jeh yang nak hidup senang tapi m-a-l-a-s. Okay lah , okay lah. Aku dah malas nak online , blogging , tweeting and so on. Aku mungkin akan tinggal kan dunia khayalan neh dalam masa yang agak panjang. Mungkin lah. Dah berhabuk sikit nanti aku kemas lah. Tapi aku takkan selalu mengadap dunia yang tak membawa ape ape faedah untuk aku. Guys , aku sibuk mencari ilmu and nowadays I just use my brain and work with paper. So you takecare. Study smart. Don't work too hard

You better stay away from him. HEE Bai x')

No comments: