18 // MALAYSIAN // Space to nag

Sunday, March 25, 2012

Amazing us Part #3

The continue



Lol kesakaian tegar and bak kata Myo's crush, kipas susah mati One Direction. Ingat sedap sangat ah suara katak uh. Kitew gewdiks pown takpew~ Kitew kitew jewwww kan gurrrrrrlssss >u< Aku gelak sampai rasa nak mati  tengok video ni. Putri won the gedik -est part. I miss them. I have many things to be share with them again. If dapat masuk sbs, boleh ah jumpa Putri. Ni kira ok lah kot. Kot lah. Yang lain macam ugh ex patient Tanjung Rambutan ;_____; Kita dah ah jarang date en. Jarang sekali. Sib baik tak rongang. Eeeeeeeh? Peah dah ah dapat sab. Ye, aku faham perasaan itu. Tapi en, aku suka ah whatsapp ala ala emosial menusuk kalbu ombak tak berombak Peah. Ehem!

" Kat mana aku happy, kat situlah aku berjaya "

Aku note lah this. Serious menusuk macam nak berlubang jantung. Zzz and of course aku taknak tinggalkan Hafiz. Sincerely, Sofea Mardiana Roseddie. Andai Hafiz baca compose ni......omegle!!!!!!!!!?!??! bvsjwiencbvlpf


WUPS

No comments: