18 // MALAYSIAN // Space to nag

Monday, September 19, 2011

Wisdom lead

Hello readers,
Firstly aku terkejut gila sebab aku TERPOST! something on blog. Cett, TER? -.- Baca buku memanjang pun stress jugak en. Perasaan yang tak dapat aku gambarkan sekarang ni. Mungkin melalui kata-kata seperti di bawah ;

Kemerdekaan adalah apa yang kita kecapi hasil daripada perjuangan perajurit & pemimpin kita yang tidak putus-putus untuk menegakkan kedaulatan negara

Dude, ni ayat aku sendiri pikir. Hmmm, takdelah pecah sangat nak pikir. Aku tahuuuuuu Shu & Shyra jeles SIKIT tengok ayat karangan aku tadi. Aku TAHUUUUUU :P Hahaha! Ohh lupa, ayat diatas
describe what did I feel now. Big questions mark (?) lolsssss 

Korang punya preparation how? Sumpah lah kata hati ni tiba-tiba dengki pulak makin nak exam ni. Ye lah, budak tu punya marks LAGI TINGGI dari aku. Asal buat practise DIAAAA THE HIGHEST. IN FACT DIA TENGOK BUKU. Piiiraaaahhh -..- I bukan apa, I cumaaa, cumaaa, hmmmmm! Akan bertindak keatas orang yang TIDAK jujur! But, fine. Aku doakan kau.

I tell you eh. This is my biggest dream ;
Yeah, since I was 11. PMR ni memang penting! ah. Nak hold aku punya arah. Cita-cita menggapai impian. Sadly if aku tak boleh menjadi seorang pilot pun, mungkin aku akan jadi seorang

Uuuuuhhhh, like glamour girls come to the earth en? Hihihi :D Tapi aku ni gemok sikit. Sikit je -..- So paling cikai pun, I prefer accountant. Nak kira saham. Hahaha! Ya sayang, aku sekarang sedang belajar bahawa "Membina impian itu mudah tapi merealisasikannya agak payah". Hmm? Pandai ubah hidup lah. Ohh! Ibu and Ayah my ultimate inspiration for a long time. I swear. Nak perang semangat mesti jitu. Fikirkan sasaran masa hadapan. Baru BIJAK! :P

No comments: