18 // MALAYSIAN // Space to nag

Wednesday, April 13, 2011

voice of my heart

Because I listen to my heart beat one by one
Because I listen to my heart heart heart to to my heart heart

\ Bila lah aku boleh jejak Korea ni?*pandang langit. On Monday assemble / Though kita jauh, but kita still bawah langit yang sama. Yaaa! Mind dah mula like fly away. Pekene Waa? 

Cuba tengok Nizam tuh. Setahu aku dulu dia agak blur. Takde lah blur pun cuma dia agak diam dalam kelas sebab malu sangat dengan perempuan. Dengan lelaki memekak pula*dia layan perempuan high class je. Chinese face gitu =.= Exam pun selalu bawah aku, tak lah bawah menjunam tapi adalah gap nya. Tahu2 form 3 masuk kelas A+ o.O Terbeliak kau. Kau Waa? Still kelas A. Nasib tak kelas A- LOL Ehh, beruntung gilaa dia. 

Alahhh, dia masuk kelas Korea kat Ampang time cuti haritu
Bapak dia kata kalau dia study tinggi bapak dia hantar dia pergi Korea

Wehh, nak jadik awek kau dohhh T_____T HAHA Kidding LOL 

Stalk notebook dia and a lil bit amaze o.O Banyak lah jugak yang dia tahuuuu. Dengan BIGBANG dia, 2PM dia. Aku tertanya tanya lah kan, ape yang kau dengan Acap SUKAAAAAAAAAAAAAA sangat dengan 2PM? Jawapan Acap :

Diorang jantan. Perghhhh otot diorangggg. Infinite macam pondan sikit

Ehhh babi kau Cap =.= Benci betul aku tengok 2PM kau tuh! Tapi tak mengapalah. Kita sama2 Kpoppers ;) Tak pernah aku tengok a guy yang betul2 fans Kpop macam diorang dua ekor ni. Agak pelik lah sebab Acap beria ria nak gambar 2PM. Ade ape2 lagi? Kayy, takde dahh. Cuma saya, Maizatul Waheeda Mohd Nor berharap, saya akan sampai ke Korea pada suatu hari nanti dengan teman2 seperjuangan saya *ayat terharu  Appa, dengarkan harapan anakmu ini. Harap appa tunaikan bila saya dah belajar tinggi2 nanti. InsyaAllah

No comments: