18 // MALAYSIAN // Space to nag

Thursday, January 6, 2011

Tahun busy

Hello hello. First week jeh asyik sibuk dengan kerja kerja yang berlambak. Week seterusnya kena buat articles pulak. Nak kumpul data data tuh semue memang lah sangat susah dan 100% tanggungan malas plus remeh. Macam mane lah cikgu boleh bagi kerja tertunggak neh ? Oooo shit helldo

Malam sibuk dengan class class tambahan yang lagi memenatkan otak tanpa rehat seminit pun. Balek pukul 10 terus tidur. Tak pandang kiri kanan langsung cuz mual dengan kerja kerja yang macam angin melayang =.=' Harapan aku sebenarnya straight A's so mual macam mane pun aku kena simpan till 8months coming baru muntah semue. Chance neh jeh nak bagi happiness untuk parents aku for 15years diorang feed aku. Dulu dulu aku dah bagi diorang dissapoint. Even takde lah teruk sangat but diorang place high expectations on myself. Neh misi aku, future aku and I put everything here. Depends on myself

Doakan aku, aku nak study sampai oversea T.T Hwaiting Kyuhyun <3 Err ? Amin, bai

Currently listening to No Other by Super Junior <3

No comments: