18 // MALAYSIAN // Space to nag

Saturday, December 18, 2010

aku taklah rumit sangat

Orang alim ; Kamu solat cukup 5 waktu ?
Wawa ; Tak
*muke dia berubah Okay, dari situ aku dapat tahu pandangan dia untuk aku. Budak neh teruk betul. Dah besar sembahyang pun tak tentu hala. Tak diajar atau malas nak belajar ?

Orang tua (1) ; Kau neh dah besar pun lembab. Buat kerje senang pun tak boleh
Wawa ; Apa yang tak betul nye ?
Orang tua (2) ; Kau neh kenape 1 ? Dia kan budak lagi. Slow-2 lah dia belajar. Kau dah senior ajar lah dia
Wawa ; *sengih sinis
Situation neh nampak macam orang tua (2) back up aku. Mungkin. At least hati aku puas sebab motherfucker tuh kene. HAHAHA !

Bayi comel ; Kakak, nak milk
Wawa ; Ahh ! Aku nak tidur lah ! Suruh lah Miss buat ! Herghhhh !
Miss ; Kau neh kenape ? Tadi kau nak sangat bela budak tuh pergilah buat
Wawa ; Nak buat susu apa nye, orang bukan bibik. Takde lesen nak jadik mak budak lagi *buat muke taik
Miss ; Weh ! Panaskan air dulu baru buat. Takkan nak buat susu guna air sejuk. Bodoh
*Gua buat terpakse luu tahu. Anjeng Actually mak bayi comel neh keluar so aku terpakse jadik babysitter dia. Err

No comments: